nap
2024. április 26.
#együttdobban

Kupagyőztes a Veszprém

U13-as csapatunkkal immár 10. alkalommal vettünk részt nemzetközi labdarúgótornán lengyelországi testvérvárosunkban, Tarnowban, de történelmünk során most először emelhettük fel az elsőknek járó kupát.

A négy napon át tartó túrán nem csak labarugás, hanem kirándulás is volt a programban! Halmay György igazgató minden évben gondoskodik róla, hogy a gyermekek rengeteg élménnyel térjenek haza.
Az idei év különleges volt, hiszen a Szilágyi mellett a Dózsa iskola focistái is részt vettek a versengésben, a Dózsa iskolát néhány játékossal kisegítettük, így ők vegyes csapattal szálltak harcba.
Első nap az utazás közben megnéztük Nedec várát, a legészakibb magyar várat.
Második nap városnézés után a lengyel labdarugás nagyjai tartottak előadást, elég csak egy nevet említeni: az olimpiai aranyérmes Lubanskit.
Nyelvi nehézségek miatt azonban hamar programot váltottunk és egy közös foci délutánt tartottunk a csapatainkat elkísérő szülőkkel.

Szombaton az öt csapatos tornán következő végeredmény született:
1. Szilágyi Veszprém
2. Górnik
3. Termalica
4. Tarnów
5. Dózsa Veszprém
A Szilágyi legjobb játékosa Varga Milán,
a Dózsa legjobb játékosa Sallai Adrián.
A torna gólkirálya: Schalbert Dominik. Történelmünk során először emelhettük fel az elsőknek járó kupát!

Vasárnap a hazaúton Zakopaneba látogattunk, ahol felmentünk a sísáncra, megnéztük a ferdeházat és akinek maradt ereje, lanovkával felment a hegycsúcsra.